Nieuwe LE van Essence

Bij sommige blog’s kon je het al lezen; de nieuwe LE van Essence Whoom! Boooomm!! Het is een soort popartachtige LE. Bij mij heeft ie een hele goeie indruk gemaakt want ik hou wel van een beetje druk ;). Hier de foto’s:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


 01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red. €1,59.

Image Hosted by ImageShack.us

Een soort achtige eyeliner (hihi) Verkrijgbaar in in 01 kawoom. €2,99.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us 

De colour changing lipgloss.  Deze lipgloss verandert van kleur afhankelijk van je humeur. Super geniaal!!Verkrijgbaar in 01 muse marilyn en 02 roy’s red. €1,99.

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Nagellakjes ❤
01 chacalaca, 02 andy, you’re a star, 03 you’ve got the art en 04 roy’s red. €1,79.

Image Hosted by ImageShack.us 
Setje met mini nagelvijltjes. 01 POW WOW. €1,59.

Image Hosted by ImageShack.us Suppper coole nagelstickers. Deze ga ik zeker aanschaffer.hey ya! €0,99. 

Echt een super coole nieuwe LE. Ik ga zeker wat aanschaffen.
Essence Whoom! Boooom!!! is exclusief verkrijgbaar bij Kruidvat in de maanden maart en april 2011.

Wat vind jij van de verpakkingen??

~xxx~ Mariska

 

Over Mariska

'Hallow, Ik ben Mariska en ik ben 'obsessed' :D door nagellak. Ik ben echte Hollandse meid en ik vind het leuk om tijdens het WK voetbal Nederland toe te juigen (voor de tv)! Ik speel een beetje piano (geen lessen), ik zing en sport ik graag. xx
Dit bericht werd geplaatst in Beauty, LE's. Bookmark de permalink .

2 reacties op Nieuwe LE van Essence

  1. charlotte!!! zegt:

    Hippperderpip!

    Ik vind die lipgloss cool en ik wil echt graag die blauwe nagellak hebben
    dat wordt dus weer shoppen! (en niet iets anders kopen…)
    Binnenkort weer een shop midagje?

    X

Geef een reactie

