Nieuwe LE Catrice

Dit keer (weer 🙂 ) een nieuwe LE. Dit keer eentje van Catrice.. Het regent gewoon van de LE’s wat natuurlijk erg leuk is :D. Hier de fototje’s:

De LE heet trouwens: ‘Enter Wonderland’ ;). Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

 Mooie oogschaduws 😀 :C10 Wonderland Green Card, C20 Miracle Heaven en C30 Lavenderlicious € 3,79

Image Hosted by ImageShack.us
 Een highlighter C10 Fairy Dust. €2,79

Image Hosted by ImageShack.us
Een oogschaduwkwast  € 2,29

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Metallic eyeliners. C10 Miracle Clouds en C20 Miracle Heaven. € 2,99

Image Hosted by ImageShack.us
Een setje nepwimpers € 3,99

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Lipgloss :D. C10 Forbidden Apple, C20 Snow White’s Lips en C30 Alice’s Hatter. € 3,79

Image Hosted by ImageShack.us
Highlighter voor je gezicht C10 Fairy Dust. € 4,49

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
4 nagellakjes 😀 😀 C10 Forbidden Apple, C20 Lavenderlicious, C30 Wonderland Green Card en C40 Miracle Heaven. € 2,49

Image Hosted by ImageShack.us
Een tip painter ❤ C10 Wizard Gold. € 2,49

 Mij lijkt deze LE echt super net als die van Essence. Welke LE vind jij het leukst, die van Essence of van Catrice? Deze collectie is verkrijgbaar in mei en juni, dat duurt dus nog een tijdje 😦

Wat vind jij van deze Limited Edtion collectie van Catrice?

~xxx~ Mariska

Over Mariska

'Hallow, Ik ben Mariska en ik ben 'obsessed' :D door nagellak. Ik ben echte Hollandse meid en ik vind het leuk om tijdens het WK voetbal Nederland toe te juigen (voor de tv)! Ik speel een beetje piano (geen lessen), ik zing en sport ik graag. xx
Dit bericht werd geplaatst in Beauty, LE's. Bookmark de permalink .

Een reactie op Nieuwe LE Catrice

  1. Annika zegt:

    Ik had ‘m al een paar keer gezien. Ik ga er zeker wat van kopen!

Geef een reactie

