Crack nagellak van Essence <3

Je hebt het misschien inmiddels al gelezen maar Essence komt met nieuwe producten! Onder andere crack nagellak, een paar holografische nagellakjes en gelliner.

Ik ben vooral benieuwd naar de crack nagellak :D. De holografische lakjes lijken me ook erg leuk en zijn te koop voor een gewone prijs; 1,29

Wat vind jij van deze nieuwe ‘collectie’?

~xxx~ Mariska

Over Mariska

'Hallow, Ik ben Mariska en ik ben 'obsessed' :D door nagellak. Ik ben echte Hollandse meid en ik vind het leuk om tijdens het WK voetbal Nederland toe te juigen (voor de tv)! Ik speel een beetje piano (geen lessen), ik zing en sport ik graag. xx
Dit bericht werd geplaatst in Beauty, LE's, Lippen, Mascara, Nagels, Oogschaduw. Bookmark de permalink .

4 reacties op Crack nagellak van Essence <3

  1. Vera zegt:

    Ik ben echt benieuwd naar die gelliner! 😀

  2. Annika zegt:

    Wanneer komt er weer een nieuwe post??

    • Mariska zegt:

      Srry ik heb het momenteel erg druk met school en heb ook niet meer veel inspiratie 😦 Als ik weer een nieuwe post plaats (wat niet betekend dat ik dat weer elke dag doe!) dan plaats ik wel een reactie op je site!

      xx Mariska

  3. Bien zegt:

    Leuk! Ik las je reactie al een tijdje geleden, maar had `m nog niet beantwoord.. Ik wil je wel volgen, maar ik gebruik BlogLovin niet, sorry!
    Maar ik ga je blog zeker wel volgen, want je hebt leuke posts 🙂

    Die holographic en cracks MOET ik hebben, kan niet wachten totdat ze te koop zijn!
    xx

Geef een reactie

