Winactie van Ciasitio!

www.ciasitio.blogspot.com?

Heb je daar nog niet van gehoord? Nouw ik zal je vertellen het is een cute blogje met super gave artikelen over fashion, nagels, beauty en nog veel meer. Dit keer heeft Silke (eigenaares van de site) een winactie waarmee je twee nagellakjes kunt winnen. Hier een paar foto’s:


Header van Ciasitio.blogspot.com

Dit zijn de twee lakjes die je kunt winnen! Eentje van Pieces en een van Essence.

”Welkom op deze site.
Op deze site zul je artikelen vinden over beauty fashion en nog veel meer.Ik probeer elke dag een nieuw artikel online te zetten maar als er nog geen update is kan je natuurlijk altijd oude berichtjes teruglezen.Ik hoop dat je met veel plezier mijn site zal lezen!
liefs silke”
 
Ik zeg: Ga vooral naar deze site en neem een kijkje in het artikel Win Actie!
 
xx Mariska
Over Mariska

'Hallow, Ik ben Mariska en ik ben 'obsessed' :D door nagellak. Ik ben echte Hollandse meid en ik vind het leuk om tijdens het WK voetbal Nederland toe te juigen (voor de tv)! Ik speel een beetje piano (geen lessen), ik zing en sport ik graag. xx
Dit bericht werd geplaatst in WinWinWinWinWinWinWinWinwWinWin. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

