Winacties van Pretty Girly Things!

Winacties; ik kan er geen genoeg van krijgen! Het idee dat je zomaar wat kunt winnen is geweldig. Zonder dat je jezelf laat zweten 😀 . Maar dit keer gaat het over http://www.prettygirlythings.nl. Een website van de 24-jarige Amber. Hier een paar feitjes die ze over zichzelf op haar blog heeft staan;

  • Ik ben gek op eten, koken, bakken, braden stoven… Nou ja, alles met eten eigenlijk, ook het opeten ervan, haha!
  • Ik weet wat ik wil en wat ik niet wil en zal me nooit om laten praten, door niemand niet.
  • Ik ben koppig, wat ook vaak in mijn voordeel is, want dat is ook grotendeels de reden dat ik nog nooit gerookt heb, dronken ben geweest of drugs heb gebruikt.
  • Ik ben zoals je al kunt raden gek op dieren, en heb echt een ‘spaar ze allemaal!’-gevoel bij katten.
  • Ik speel piano (of moet ik speelde zeggen? Ik heb geen piano hier, die staat bij mijn vader!) en ben gek op klassieke muziek, Riverdance, Michael Bublé, John Mayer en Shakira.
  • Ik ga niet graag uit, ben een echte huismus, ik ga hooguit eens naar een verjaardag of een reünie.
  • Als je nu nog niet echt een idee van haar hebt hier is een foto;

    Op www.prettygirlythings.nl heeft ze omdat haar blog nu een jaar bestaat twee winacties geopent en je raad nooit 😛 Ik doe daar aan mee 😀 . Bij de eerste winactie gaat het om twee armbandjes;

    null

    Bij de tweede winactie gaat het om een super cuty ring;

    null
    Deze ring vindt ik echt heel erg leuk!
    Meestal is het zo dat je bij winacties alleen maar iemand hoeft te volgen op Bloglovin’ of Twitter. So easy is that!! Daarom kun je natuurlijk altijd de gok wagen en misschien heb jij over een weekje (of een paar dagen) een pakje in de brievenbus.
    Maar het is gewoon zo; ik kom terecht op een blog en de eerste indruk telt bij mij meestal. En deze blog scoorde goed! Een goede layout en veel post over nagellak 😉

     

    Ook schrijft deze dame over haar huisdieren. Wat natuurlijk erg schattig is 😀 Het is altijd leuk om ‘actie’ foto’s van dieren te zien (vind ik dan 😛 )
    Tot zover dit artikel over www.prettygirlythings.nl

    ‘xx Mariska

    Over Mariska

    'Hallow, Ik ben Mariska en ik ben 'obsessed' :D door nagellak. Ik ben echte Hollandse meid en ik vind het leuk om tijdens het WK voetbal Nederland toe te juigen (voor de tv)! Ik speel een beetje piano (geen lessen), ik zing en sport ik graag. xx
    Dit bericht werd geplaatst in Beauty, WinWinWinWinWinWinWinWinwWinWin en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

    2 reacties op Winacties van Pretty Girly Things!

    1. Lies zegt:

      Leuk! Ik ga mee doen 🙂 Thanx voor de tip!

    2. Amber zegt:

      Haha wat gaaf dat je een artikeltje hebt geschreven over mijn blog! 😀 (ik ben alleen nog maar 23 😛 hihi)

    Geef een reactie

